مصاحبه آرشیو خبر ها
از بازیکنانم راضی هستم ، در همه بازی های تنها پیروزی می خواهیـم

از بازیکنانم راضی هستم ، در همه بازی های تنها پیروزی می خواهیـم

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از بدست آوردن چهارمین پیروزی پیاپی در مورد بازی با چزنا ، اهداف یووه و بازی های پیش رو گفت .

" بازی خوبی انجام دادیم ، زدن 3 گل بخوبی نشان دهنده این است که ما توان بالایی داریم و خوشحالم که موفق شدیم در این بازی خانگی هم 3 امتیاز را کسب کنیم . من می خواهم که همچنان ادامه دهیم زیرا فکر می کنم در عین شایستگی هایی که داریم همچنان هم می توانیم بهتر شویم "

" من می دانم که هنوز ایتدای فصل است و همه بازیکنان تمام توانایی هایشان را نشان نداده اند ، اما برای بهتر شدن تلاش خواهیم کرد . باید همینگونه ادامه دهیم . بازی به بازی پیش می رویم و بدنبال پیروزی در هر بازی هستیم "

بازی با رُم در 5 اکتبر ؟

" ما قبل از آن 2 بازی داریمم ، شنبه در برگامو و بعد از آن چهارشنبه دشوار در مادرید . سپس بازی با رُم خواهد بود . گارسیا مربی بسیار خوبی است و قدرت خود را با رُم در لیگ ایتالیا نشان داده . پیش از این نیز در فرانسه نشان داده بود که مربی خوبی خواهد بود "

" برای من در اختیار داشتن بازی مهم است اما بیش از آن دوست دارم که بتوانیم برنده باشیم. ما بدنبال بازی با مالکیت بالا ، زیبا و دلپذیر هستیم . اما اگر در یک بازی برای گل زدن و بردن به بازی نه چندان زیبا رسیدیم ، نباید اعتراضی شود "

" همیشه نمی شود زیبا بازی کرد . اما امشب توانستیم با قدرت بازی کنیم و قدرت خودمان را به تیم حریف دیکته کردیم . ویدال پس از مدت طولانی فیکس بود و بسیار خوب بازی کرد . همچنین پریرا ، اوگبونا و جووینکو "

" حتی بازیکنانی که مدت زیادی برای ما بازی نکردند هم می دانیم که کیفیت بالایی دارند ، موراتا بازیکنی است که بسیار جوان و با استعداد است و می تواند در ادامه هم کمک ما کند . چیزی که ما را می تواند راضی و امیدوار نگه دارد داشتن بازیکنانی متحد و نیمکتی قوی است "

" هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است ، این یوونتوس باید همینگونه ادامه دهد. اما در این بازی نشانه های خوبی داشتیم . از ابتدا می دانستیم که با دفاع پرفشار چزنا روبرو خواهیم شد اما باید تلاش می کردیم که دفاع های چزنا را دور بزنیم و با زدن 3 گل موفق بودیم "

" ما هنوز از رقابت بین رُم و یووه صحبت نکردیم . این چیزی است که روزنامه ها و سایت ها می گویند اما ما همچنان می گوییم که اینتر ، میلان ، فیورنتینا و .. هم هستند "

فرق بین یوونتوس شما و کونته ؟

" من می گویم که هر مربی نسبت به آنچه که می بیند آموزش و تمرین می دهد. هر مربی راه و روش خود را برای آموزش و انتقال چیزهای مورد نظرش دارد "

" یوونتوس با کونته کارهای فوق العاده ای انجام داده ، من خوش شانس بودم که به اینجا آمدم ، در این باشگاه ِ متحد که آن را اثبات کرده "

" در همه بازی ها برای پیروزی تلاش می کنیم اما در بیشتر بازی ها پیروزی سخت است اما با این بازیکنان خوب و متحد همه چیز ممکن است . در یوونتوس چیزی که من را خوشحال می کند این است که همه برای موفقیت تلاش خواهند کرد . چیزی که از ابتدای آمدن به اینجا می خواستم و البته آن را هم حس کردم "

" به هر حال هنوز هم باید بهتر شویم ، نیاز به بهتر شدن داریم و من وظیفه این را دارم که باز هم تیمم را پیش ببرم "

" ما 3 بازی مهم پیش رو داریم ، جووینکو در این بازی بسیار خوب بازی کرد و هم در دفاع و حمله خوب بود . کارلوس توز بازیکنی باهوش و درک بالا است و بخوبی می تواند درک کند که 3 بازی مهم و حساس داریم "

" بیرون ماندن توز برای حفظ او بود و برای اینکه از خستگی او جلوگیری شود . همچنین بازیکنی مانند په په . من از بازی کردن دوباره او خوشحالم ، بازیکنی که می تواند با بازی کردن بیشتر پیشرفت زیادی کند و در طول فصل کمکمان کند "

" برای بازی های آینده همین روند را ادامه خواهیم داد و سعی می کنیم که در هر بازی موفق شویم . اجازه دهید که بازی به بازی پیش برویم ، اما بدانید که در لیگ قهرمانان هم عقب نخواهیم کشید و تنها برای برد می رویم . در هر بازی و مقابل هر تیمی که بازی کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: